fredag 10 april 2009

Långfredag

Idag har det inte blivit någon ridning, jag har bland annat jobbat idag och sen haft lite annat för mig.
Inatt ska hästarna vara ute för första gången i år. Alla hästarna fick först komma in och få äta sitt kraftfoder, medans dom gjorde det så fyllde jag och pappa två tunnor med vatten och la ut hö. Det finns ju inget gräs i hagen så än så länge blir det stödutfodring. Det känns lite oroligt första natten dom är ute. Men pappa lovade att han skulle kolla till dom inatt, han brukar ju vakna till på nätterna.
Imorgon ska jag dit på morgonen och lägga ut mer hö, sen åker vi till Skövde och ska titta på westerntävlingarna där. Det blir Anna, Ann-Marie, Katrin och Carro. Jag kanske kommer att ta med mig kamera och om jag tar några kort så kan det hända att jag lägger in dom här.

Inga kommentarer: