torsdag 14 januari 2010

Jisses vad längesen som jag skrev här. Jag har ingen bra förklaring till det heller. Men det har varit lite si och så med ridningen i vinter. Vi har inte varit i någon manege och tränat sedan jag red för Madde sist. Det har varit en del skogsridning, men jag får väl ta mig i kragen och börja träna igen. Har varit alldeles för bekväm! ;-)

Jag har i alla fall köpt ett sånt där bett som Madde tipsade om, Juliette har haft det några gånger när jag ridit ut och det verkar som att hon trivs gott med det.

Idag har jag ridit lite i paddocken, det var mycket snö i den (orörd!!). Juliette fick verkligen ta i när hon gick där. Det var säkert 20 cm i paddocken. Men det var torr snö och hur härligt som helst att rida i. Juliette var pigg idag och verkade tycka det var kul att vara i paddocken.

Jag ska försöka att förbättra mig med att skriv här också, inte för att jag vet om någon är inne och läser det jag skriver. Men men.........

Inga kommentarer: