torsdag 29 januari 2009

Längesen jag skrev

Nu var det verkligen längesen som jag skrev här. Det har inte hänt så mycket på hästfronten, vi har ridit ganska mycket. Trots att det varit grått och tråkigt väder, det har ju trots allt inte varit varken kallt eller halt. Så man har ju ändå kunnat rida, fast man vissa dagar inte haft någon större lust.
Ann-Marie och Spori har varit med några gånger, Spori är en islänning som vi delar sommarhage med. Ja, det är klart att lilla Ludde är ju med också. Ludde är en shettis och Sporis kompis.
Jag har varit i Vårgårda och tränat en gång för Madelene Stiving, det var kul. Skall dit på lördag igen och rida. Det blir 2 pass, ett på fm och eventuellt ett trailpass på em. Trailen verkar spännande, det har vi ju inte tränat på så jättemycket. Juliette är i och för sig duktig när det gäller att gå över små hemmagjorda broar och vi kan ibland öppna och stänga grindar och dörrar (till manegen alltså). Vi har även tagit posten i brevlådan när jag sitter på ryggen och det funkar också fint. Juliette står ut med ganska mycket som jag hittar på med henne. Hon är en duktig "prinsessa".
Jag skall se om jag kan skriva mer imorgon.
//Kram

Inga kommentarer: