torsdag 30 april 2009

Madde-träning

Idag har det varit träning för Madde. Vi var på Marieberg så Anna och jag red våra hästar dit. Det var bra för då var våra hästar uppvärmda när vi kom ner och fick en skön avskrittning på väg hem.
Juliette och jag fortsatte att träna det vi har gjort tidigare för Madde, men idag var det mycket träning för mig. Jag satt inte riktigt rätt, så det måste jag börja tänka på. Men när jag sitter rätt så gör Juliette rätt. Så nu är det träning för mig att sitta rätt och det måste jag göra även om jag rider ut i skogen.

Vi var 7 st som red för Madde idag, förutom Anna och mig var det Aja, Eleonore, Maria, Madelene och Kerstin. Några av dom har aldrig ridit för Madde tidigare, men dom var helnöjda och ville fortsätta rida för henne. Det är kul att vi blir några stycken som tränar ihop, vi är på olika nivåer och då är det roligt att titta på varandra. Man lär sig en hel del genom att titta på andra också. Vi har redan bestämt ett nytt datum, det blir den 21 maj, troligen skall vi vara i Säve. Men det beror på vädret, så vi får väl se.

Inga kommentarer: