söndag 24 maj 2009

Söndagstur och sommarsläpp

Både Anna och jag var ute på cruising igår och det blev sent, jag vågade inte ta bilen imorse. Så jag gick till stallet idag och jag kan säga att Lybecksbacken är inte rolig att gå uppför, det känns i benen.
Så idag blev det ingen lång tur, vi red bara Rörmossevägen fram och tillbaka. Men hästarna skötte sig bra, Juliette tyckte nog det var roligt att komma ut och skritta för hon hade en väldig fart.
Sen när vi kom tillbaka och hästarna hade ätit lite kraftfoder så fick dom komma ut i sommarhagen, tillsammans med Spori och Ludde. Tyvärr hade både Anna och jag ingen kamera med oss. Men Carro tog någr kort med sin mobil så vi får väl se om jag kan få tag i dom och lägga ut några bilder här. Det var lite roligt när vi släppte ihop alla hästarna och det lite spring men inte så mycket. Däremot förvånade Juliette en del genom att hon sprang emellan och ville ha Valle för sig själv. Hon la på öronen och "hotade" Spori och Ludde, det har jag inte sett henne göra förut. Hon har kaxat till sig lite på äldre dar.

Inga kommentarer: