fredag 22 maj 2009

Träning för Madde

Igår var det träning för Madde igen, även denna gången var vi i Mariebergs manegen. Denna gången jobbade jag till 16, men Anna fixade så jag fick rida kl 18. Sen hade jag sån tur att Linnea gjorde i ordning och red ner Juliette till manegen för mig. Tack Linnea!!
Linnea och Juliette
När det var dags för lektionen så gick Juliette hur bra som helst. Även jag hade fått koll på hur jag ska sitta, så jag fick inte så mycket "skäll" denna gången. Jag fick till det riktigt bra och kände vilken otrolig skillnad det var. Tänk vad mycket lättare det går att göra vissa saker när man sitter rätt. :-) Vi fick till svängarna i serpentinbågarna riktigt bra, Juliette var mjuk och fin i både mun och kropp när vi svängde runt.
Det är så kul att rida för Madde, hon är väldigt snabb på att berömma. Det kan vara lite svårt att ta det till sig bara, jag är ju inte så van vid allt berömmet. Men det är ju nåt som man kan lära sig att ta emot, så jag får väl börja lära mig det.

Här går hon riktigt fint!!!

Inga kommentarer: