onsdag 17 juni 2009

Tack Laura!

I måndags red Anna och jag den längre rundan runt Roy, det innebär att vi rider förbi Roy, sen ut på Dösebackavägen, förbi hundarna och sedan hem. Denna rundan tar ca 50 min. Om man rider åt det håll som vi red sist så kan man trava en del. Båda hästarna skötte sig jättebra. Jag kunde trava på halvlång tygel utan att hon försökte trava fortare utan hon höll det tempo jag ville. Det var riktigt roligt, nu återstår och se om det var en tillfällighet. Men det hoppas jag inte.

Nu har Laura åkt tillbaka till Tyskland så jag har frågat en annan om hon vill hjälpa mig en dag i veckan med Juliette. Det vill hon gärna men nu ska vi bara bestämma en dag som passar oss båda. Jag bara hoppas att dom kommer bra överens, men det skall nog inte vara några problem. Hon har ridit Juliette tidigare och det har gått bra. Mer om detta senare.

Jag vill också passa på att tacka Laura för hjälpen som jag fått av dig! Det har varit roligt att ha dig här och jag hoppas att du har det bra i Tyskland. Många kramar från Juliette och mig.

Inga kommentarer: